.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعزیر متصدیان هتل و رستوران در مازندران
شمال نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران از تعزیر متصدیان چند هتل و رستوران در این استان خبرداد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی مازندران ' مهدی عباسی ' روز چهارشنبه افزود : در پی دریافت 231 فقره گزارش از اداره صنعت ، معدن و تجارت استان و سازمان میراث فرهنگی مبنی بر تخلفات صنفی از سوی 231 واحد هتل ( 38 فقره) و رستوران (193 فقره) در استان پرونده هایی در این خصوص تشکیل شد.

وی تصریح کرد : پرونده های فوق پس از طی مراحل قانونی و اداری جهت بررسی و رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطر نشان کرد : روسای شعب با بررسی موضوع و احضار متخلفین و اخذ آخرین دفاعیات و بررسی محتویات پرونده تخلف انتسابی را محرز و مسلم دانسته و تعداد 224 فقره را رسیدگی و مختومه نموده و متخلفین را به جزای نقدی 529 میلیون و 141 هزار و 825ریال جزای نقدی محکوم نمودند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مبین 25 دي 1393
لطفا بر روی رستورانهای جاده هراز نظارت کافی اعمال شود. یک لیوان چای به مبلغ هزار تومان آنهم با کیفیت نازل واقعا عجیب است. در برخی از این رستورانها مثل نصرت شاندیز یا سالاری مبالغ اخذ شده برای یک پرس ناهار با قیمت دلار و یورو ظاهرا محاسبه میشود. صرف یک صبحانه ساده در هر کدام از رستورانهای معمولی جاده هراز بین هشت تا دوازده هزار تومان برای هر نفر هزینه دارد که قطعا سودهای چند صد درصدی برای آنها محاسبه گردیده است. لطفا رسیدگی گردد
مبین 24 دي 1393
متاسفم که نظر خوانندگانی مثل من در خصوص اجحاف و گرانفروشی وحشتناک رستورانهای جاده هراز را انعکاس نمیدهید. ظاهرا شما هم بله!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.